عطر سنبل، عطر کاج

همان حرف های کادو پیچ شده ...

عطر سنبل، عطر کاج

همان حرف های کادو پیچ شده ...

عطر سنبل، عطر کاج

بسم الله ...

تو از زمان تولد درون من بودی
وگرنه عشق که اینقدر اتفاقی نیست

فرامرزعرب عامری

78. تو میای و دلا خونه ی خدا میشه

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ

همه ی روزهای سال یک طرف ... نیمه ی شعبان یک طرف.

 

نیمه ی شعبان پارسال، بهترین عیدی ام را از شما گرفتم مولا. حالِ خوب و روزگارِ خوبِ امروزم را مدیون دعاهای شما هستم مولا.

آخ که چقدر جایتان خالی ست در این جشن ها و شادی ها... هرچند شما هستید و می بینید ...

ومن باز شرمنده ام که از نیمه ی شعبان پارسال تا نیمه ی شعبان امسال، حتی یک قدمِ کوچک برای ظهورتان برنداشتم ... چه شیعه ی بدی هستم من ...

مولا جانم بازهم دعا کن برایمان. می دانم اگر دعاهای شما نباشد ، به ثانیه نکشیده همه نابود می شویم ...

راستی رازِ این بغضی که چنگ در گلویم انداخته چیست؟ یعنی امیدوار باشم که دلم هنوز سیاه نشده و امیدی هست ؟ 

 

یعنی روزی را میبینم که همه با سبدهای گل برای عرض تبریک خدمتت می رسیم؟ یعنی می شود من هم آن روز را ببینم ؟

 

  • زهرا خدائی

نظرات  (۳)

ان شاءالله...
پاسخ:
:)
الهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
آمین :)
  • حجت پناه زاده
  • روزی پرتو ظهور تو،  چشم های به خواب رفته جهان را بیدار خواهد کرد و ما این افتخار را به رخ عالم خواهیم کشید.

    عیدتون مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">