عطر سنبل، عطر کاج

همان حرف های کادو پیچ شده ...

عطر سنبل، عطر کاج

همان حرف های کادو پیچ شده ...

عطر سنبل، عطر کاج

بسم الله ...

تو از زمان تولد درون من بودی
وگرنه عشق که اینقدر اتفاقی نیست

فرامرزعرب عامری

79. من یک مجسمه ی متحرکم

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

نمیدانم از اینکه هیچ وقتِ هیچ در زندگی ام یک دوستِ صمیمی و پایه نداشته ام خوشحال باشم یا ناراحت. 

چه در دوران دانش آموزی و چه در دوران دانشجویی، با کسی خیلی زیاد مچ نبودم ، و بجز هم اتاقی هایم زیاد با بقیه ی بچه های خوابگاه کاری نداشتم، مگر اتاق روبرویی یا اتاق بغلی، تازه آن هم به خاطر بقیه ی هم اتاقی ها بود.

از نظر خودم آدمِ بسیار مزخرفی هستم که بلد نیستم با هیچ کس گرم بگیرم و باید اعتراف کنم بزرگترین حسرتِ زندگی ام همین نداشتنِ دوستی صمیمی است ... وقتی پست های وبلاگ بعضی از دختران را میخوانم که با دوست هایشان بیرون رفته اند و خوش گذرانی کرده اند، من فقط آه می کشم و غصه می خورم. 

این رفتارم خوب نیست. مثلاً فکر کن در یک جمع زنانه یا یک مهمانی خودمانی باشی، بعد هرکس با یکی حرف میزند یا همه باهم راجع به یک موضوع واحد صحبت می کنند، ولی تو فقط هی سرت این ور و آن ور بگردد و فقط به هرکس که حرف میزند نگاه کنی. یا کنار یک نفر باشی ، بعد او هی بخواهد با تو سری صحبت را باز کند و تو فقط جواب بدهی : «آره»، «اوهوم»، « عه! چه باحال!»، یا حتی بعضی وقت ها همین ها را هم نگویی و به یک لبخند اکتفا کنی، خب معلوم است طرف حوصله اش سر می رود و ضد حال می خورد!

دستِ خودم نیست، هرکار که میکنم نمیتوانم زیاد حرف بزنم و توی یک بحث مشارکت کنم، مخصوصا وقتی میبینم توی بحث تخصصی ندارم و چیزی سر در نمی آورم یا بحث چندان به من مربوط نمی شود. در بین دوستان و هم سن و سالانم ... راستش آنها هم حرف های چندان جالبی نمی زدند!!!

خوب است آدم حداقل یک دوست برای روزهای سختش، یا روزهای خوشی اش داشته باشد. حیف که من ندارم ...

  • زهرا خدائی

نظرات  (۵)

  • الهام حبشی
  • حرف بزن . خودش میاد. یکم انرژی به خودت اضافه کن و البته اینکه فکر نکن اگر با یکی گرم بگیری بقیه نگات میکنن . بقیه میگن چ پسرخاله شد و... برو جلو با این فرمون تا نکات اموزشی بعد رو بهت بگم :ی
    پاسخ:
    با تشکر از آموزش های شما :دی
  • ریحانه سادات
  • وااییی زهرا ..مبارررکه.. خیلی ذوق کردم برات :* نمیدونم منو یادت هست یا نه :)) ولی من اون پست هایی که درباره والیبال و شهرت و علایه ت مینوشتی خیلی وقت پیشا رو خووب یادمه :)
    خوشحال شدم که هنوز هستی و میخونمت :)
    پاسخ:
    ممنونم ریحانه جان :)
    تو خوب منو یادته ولی من متاسفانه یادم نیست :دی شرمنده به خدا :))) بیشتر معرفی میکنی ؟ :)
    ممنونم ^_^
  • یک دختر شیعه
  • ان شالله خدای دوته نصیبت کنه: )
    منم کلن ی دونه داشتم که بهش تمام رازامو می گم که اونم نظر لطف خدای جانمه: )
    رنگیو میگم: ))
    پاسخ:
    ممنون :)
    دوستیتون پایدار باشه الهی تا سالیانِ سال :)
  • مرتضی معادی
  • بطور قطع نباید خوشحال باشی!
    ولی جدای از این قضات ساده م ، واقعا خیلی خیلی سخته.من خودم دقیقا توی جمع دقیقا همینجوری ام ...
    دوست صمیمی دارما... ولی اصلا انگیزه ای ندارم که محبتمو بهشون ثابت کنم ، یا بخوام بی دلیل هی باهاشون تماس بگیرم و هی حرف بیخود بزنم و ...با تمام وجود همه اطرافیانمو دوست دارم و بهشون عشق میورزم ، ولی توی خودم.همیشه هم دوستام بهم میگن خیلی بی وفایی و اینا ...
    خلاصه که بد شرایطیه. پست خیلی خیلی به جایی بود و بی نهایت درکش کردم !!
    ببخشید سرتونو درد آوردم:-)
    پاسخ:
    آره متاسفانه منم اینجوری ام... مثلا من فکر میکنم اگه یهو زنگ بزنم یا اسمس بدم به طرف فکر کنم مزاحمم ، اما ممکنه اون راجع به من همچین فکری نکنه ...
    خواهش میکنم ممنون از نظرتون :)
    موافقم...
    باید یکی باشه همچین جینگ ِ جینگ... پایه... رازدار...

    پاسخ:
    جینگِ جینگ ، چقد این کلمه باحاله ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">